باقری، ا.، بامداد صوفی، ج. و انتظاری، ر. (1392). شناسایی و اولویتگذاری عوامل مؤثر بر انتخاب روشهای ورود به بازارهای بینالمللی (مطالعۀ موردی: خودروسازان بزرگ کشور). فصلنامۀ مدیریت توسعۀ فناوری، (2)، 134-111.
خلیلی شجاعی، و. و خداداد حسینی، س. ح. (1392). برندسازی یکپارچه با رویکرد جهانی شدن بازار با استفاده از تئوری مفهومسازی بنیادی. پژوهشنامۀ بازرگانی، (68)، 199-175.
خوانساریزاده، س. ا. و شیرمحمدی، م. (1394). بررسی و اولویتبندی مخاطرات برونسپاری پروژههای فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT (مطالعۀ موردی: پروژههای زیرساخت فناوریاطلاعات وارتباطات). فصلنامۀ علمی ـ پژوهشی مدیریت فناوری اطلاعات، 7(1)، 84- 69.
قاضی نوری، س.س.، ثقفی، ف. و میرزایی، م. (1395). آیندۀ صنعت نرمافزار در ایران با رویکرد توسعۀ سناریو. فصلنامۀ علمی ـ پژوهشی مدیریت فناوری اطلاعات، 8(4)، 852- 771.
موسیخانی، م.، مانیان، ا.، محمودی، ج. و کارگر، م.ح. (1396). ارائۀ چارچوب جامع راهبری فناوری اطلاعات و بومیسازی آن برای صنعت خودروی ایران (مطالعۀ موردی: مادرشرکت خودروی اطلس). فصلنامۀ علمی ـ پژوهشی مدیریت فناوری اطلاعات، 9 (1)، 165- 143.
همتی، م. (1395). اهمیت فناوری اطلاعات در ایجاد اشتغال و ارائۀ راهبردهای ممکن با استفاده از سیستمهای قاعدهبنیان فازی. فصلنامۀ علمی ـ پژوهشی مدیریت فناوری اطلاعات، 8(4)، 852- 833.
Adesanya, O. (2014). The impact of information technology on information dissemination. In Madu, E.C. and Dirisu, M.B. (Eds.). Information science and technology for library schools in Africa, Ibadan: Evi-Coleman, 3, 10-24.
Ahmed, A. (2015). A preliminary study of ICT’s infrastructure and pedagogical practices for technology integration in Sudanese Secondary schools. International Journal of Instructional Technology and Distance Learning, 12(7), 37-54.
Angelou, G. N. & Economides, A. A. (2008). A decision analysis framework for prioritizing a portfolio of ICT infrastructure projects. IEEE Transactions on Engineering Management, 55(3), 479-495.
Bagheri, A., Bamdad Soufi, J. & Entezari, R. (2013). Identification and Prioritization of effective factors on selection of best enterance method to international markets (Case Study: Main Auto Maker of Iran), Journal of Technology Development Management, 2, 111-134. (in Persian)
Baquero, P., Aguilar, R. M. & Ayala, A. (2015). Design of the ICT infrastructure of an educational system. Complexity in Design and Engineering, 4, 35-44.
Bollou, F. (2014). ICT infrastructure expansion in sub-Saharan Africa: An analysis of six West African countries from 1995 to 2002. In Advances in Research Methods for Information Systems Research, 151-164.
Brown, D. H. & Thompson, S. (2011). Priorities, policies and practice of e-government in a developing country context: ICT infrastructure and diffusion in Jamaica. European Journal of Information Systems, 20(3), 329-342.
Frost & Sullivan Consultant company (2017). Market research analysis, Growth Consulting Model, USA.
Ghazinoori, S.S., Saghafi, F. & Mirzaei, M. (2016). Future of Software Industry of Iran with Senario Analysis. Journal of Information Technology Management, 8(4), 771-852.
Hanafizadeh, M. R., Saghaei, A., & Hanafizadeh, P. (2009). An index for cross-country analysis of ICT infrastructure and access. Telecommunications Policy, 33(7), 385-405.
He, Y., Jenkins, N., Wu, J. & Eltayeb, M. (2010). ICT infrastructure for smart distribution networks. In Power Line Communications and Its Applications (ISPLC), IEEE International Symposium on 2010, 319-324.
Hemmati, M. (2016). Importance of IT in Job Creation and Proposing Strategies with Using Fuzzy Systems. Journal of Information Technology Management, 8(4), 833-852.
Khalili Shojaei, W. & Khodadad Hosseini, S.H. (2013). Integrated Branding with a glance to global markets with utilization of Grounded Theory. Journal of Marketing Researches, 68, 175-199. (in Persian)
Khansarizadeh, S.E. & Shirmohammadi, M. (2015). Studying and Ranking the Risks of Outsourcing of Information and Communication Technology (ICT) (Case Study: ICT Infrastructure Projects). Journal of Information Technology Management, 7(1), 69-84. (in Persian)
Lemke, H. U., & Vannier, M. W. (2012). The operating room and the need for an IT infrastructure and standards. International Journal of Computer Assisted Radiology and Surgery, 1(3), 117-121.
Mousakhani, M., Manian, A., Mahmoudi, J. & Kargar, M.H. (2017). Proposing a Comprehensive Strategic Framework for Information Technology and Its Custmization for Auto Part Industry in Iran (Case Study: Atlas Holding Co.), Journal of Information Technology Management, 9(1), 143-165. (in Persian)
Ngwenyama, O. & Morawczynski, O. (2009). Factors affecting ICT expansion in emerging economies: An analysis of ICT infrastructure expansion in five Latin American countries. Information technology for development, 15(4), 237-258.
Oji-Okoro, M. (2014). Mobile telephony and sustainable livelihoods in Nigeri : Case studies from south east Nigeria, In Iyoha, C. C. (Ed.).Mobile telephony: Leveraging strengths and opportunities for socio-economic transformation in Nigeria. Lagos: Ezcell Communications Ltd. 53-56.
Samarajiva, R. & Zainudeen, A. (2008). ICT infrastructure in emerging Asia: Policy and regulatory roadblocks. IDRC. 139-146.