صرامی، س.، کردنائیج، ا.، مشبکی اصفهانی، ا. (1394). بررسی تأثیر هوشمندی رقابتی بر عملکرد سازمان در بانکهای تجاری. نشریۀ مدیریت فناوری اطلاعات، 7(4)، 804- 789.
صفری، س.، هلالی، ر. (1395). ارائۀ مدلی هیبریدی برای ارزیابی اثربخشی بازاریابی مبتنی بر وب در صنعت هواپیمایی ایران. نشریۀ مدیریت فناوری اطلاعات، 8 (2)، 350-335.
محمدی، ف.، افسر، ا.، تقیزاده، ج.، باقری دهنوی، م. (1391). ارزیابی عوامل مؤثر بر وفاداری الکترونیکی در سازمانهای ارائهدهندۀ خدمات الکترونیک با استفاده از تکنیک AHP فازی. نشریۀ مدیریت فناوری اطلاعات، 4(13)، 156-135.
مشبکی اصفهانی، ا.، قلیچ لی، ب. (1386). مزیت رقابتی: تبیین نقش سرمایۀ فکری و سرمایۀ اجتماعی (مطالعۀ موردی دو شرکت خودروساز ایرانی). مدرس علوم انسانی. 11 (3)، 260- 233.