آقازاده، ه.؛ احمدی، ا. و دبیران، م. م. (1395). بررسی تأثیر کارکردهای سامانۀ مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان بر رضایت و وفاداری الکترونیک (مطالعۀ موردی: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا). پژوهشی مدیریت فناوری اطلاعات، 8(4)، 662- 645.
ابراهیمی، ا.؛ ایمان خان، ن. و اسماعیلی، ع. (1394). ارائۀ مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر تمایلات رفتاری کاربران وبسایتهای خبرگزاری اینترنتی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه سمنان). مدیریت فناوری اطلاعات، 7(3)، 492- 473.
امیدوار، م.؛ علیدوستی، س. و رشیدی، ف. (1384). فرایند کنترل کیفیت دیجیتالسازی (اسکن). تهران، پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران.
جعفری مقدم، س. و هاشمی، ن. (1395). شناسایی راهکارهای مؤثر در افزایش اثربخشی اطلاعاتی وبگاه هتلها (مطالعۀ موردی: هتلهای برتر شهرهای گردشگرپذیر کشور). مدیریت فناوری اطلاعات، 8(4)،
750-733.
زارعی، ب. و زارعی، ع. (1383). مستندسازی گستردۀ فرایندها در بخش دولت: ارائۀ یک راهکار، دو ماهنامۀ علمی پژوهش دانشور، 11(8)، 30-15.
عسگری، ن. و حیدری، ح. (1394). ارائۀ الگویی از عوامل مؤثر بر اعتماد و رضایت مشتری در بخش تجارت الکترونیک (مورد مطالعه: سایتهای تخفیف گروهی در ایران). مدیریت فناوری اطلاعات، 7(3)،
674-655.
علیدوستی، س. (1375). طراحی فرایند تولید پایگاههای اطلاعات علمی، گزارش طرح پژوهشی، تهران: مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران.
علیدوستی، سیروس. و عصاره، حسن. (1384). طراحی فرایند کنترل کیفیت نمایه سازی، گزارش طرح پژوهشی، تهران، پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران.
کوفیگر، س.؛ پارسی، و. و مشهدی، ب. (1380). استانداردسازی پایگاههای مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران، گزارش طرح پژوهش، تهران، مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران.
Aghazade, H., Ahmadi, I. & Dabiran, M. M. (2016). Investigating the effects of E-CRM's Functions on customer's E-satisfaction and E-loyalty (Case Study: Digikala Online Store). Journal of Information and Technology Management, 8(4), 645-662. (in Persian)
Alidousti, S. & Assareh, H. (2004). Indexing quality control process design, research report. Iranian Research Institute for Information Science and Technology (IRANDOC). (in Persian)
Alidousti, S. (1996). process design of generating scientific databases, research report. Iranian Research Institute for Information Science and Technology (IRANDOC). (in Persian)
Asgari, N. & Heydari, H. (2015). Giving a model of effective factors on trust and customer satisfaction in E-Commerce. Quarterly Journal of Information and Technology Management, 7(3), 655-674. (in Persian)
Asian Development Bank. (2009).
Five Whys Technique. Available in: adb.org. Retrieved 26 March 2012.
Buneman, P., Khanna, S. & Tan, W. C. (2001). Why and where: A characterization of data provenance. International Conference on Database Theory (pp. 316-330). Springer Berlin Heidelberg.
Ebrahimi, A., Imankhani, N. & Esmaeeili, A. (2015). Providing a model to explain the influencing factors on behavioral tendencies Users of news websites. Quarterly Journal of Information and Technology Management, 7(3), 473-492. (in Persian)
Jafari Moghadam, S., Hashemi, N. (2017). Identifying Effective Solutions for Improving the Informative Effectiveness of Hotels’ Websites (Case Study: Top Hotels of Touristic Cities in Iran). Quarterly Journal of Information and Technology Management, 8(4), 733-750. (in Persian)
Juran, J. & Godfrey, A. B. (1999). Quality handbook. Republished McGraw-Hill.
Koofigar, S., Parsi V. & Mashhadi B. (2001). Standardization of IRANDOC databases, research report. Iranian Research Institute for Information Science and Technology.(in Persian)
Lee, Y.W., Strong, D.M., Kahn, B K. & Wang, R. Y. (2002). AIMQ: a methodology for information quality assessment. Information & management, 40(2), 133-146.
Lehrer, J. (2013).
Group thinking. New Yorker. Retrieved October 2013.
Madnick, S. & Wang, R. Y. (1992). Introduction to total data quality management (TDQM) research program. TDQM-92-01, Total Data Quality Management Program, MIT Sloan School of Management.
Omidvar, M., Alidoosti, S. & Rashidi, F. (2005). Digitization quality control process. Iranian Research Institute for Information Science and Technology,(in Persian)
Osborn, A.F. (1963). Applied imagination: Principles and procedures of creative problem solving. New York, NY: Charles Scribner’s Sons.
Pipino, L.L., Lee, Y.W., & Wang, R.Y. (2002). Data quality assessment. Communications of the ACM, 45(4), 211-218.
Scribner. 1948. Your Creative Power. OCLC 607142384.
Strong, D.M., Lee, Y.W. & Wang, R.Y. (1997). Data quality in context. Communications of the ACM, 40(5), 103-110.
Taiiji, O. (1988).
Foreword by Norman Bodek. Toyota production system: beyond large-scale production.Portland, Or: Productivity Press.
Wang, R. Y., Lee, Y., Pipino, L., & Strong, D. (1998). Managing your information as a product. Sloan Management Review, 39(4), 95-106.
Yang, W. L. & Diane, M. S. (2004). Knowing-Why About Data Processes and Data Quality. Journal of Management Information Systems, 20 (3), 13-39.
Zarei, B. & Zarei, A. (2004). Extensive documentation processes in the government sector: providing a solution. Scientific journal, 11(8), 15-30. (in Persian)