منابع
بابایی، م. ع. (1389). بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی و رفتار خرید کاربران اینترنت در ایران. فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات. 2 (4): 58- 39.
توفیقی، م. (1387). بررسی عوامل مرتبط با رفتار خرید مصرفکننده در یک محیط خرید آنلاین در ایران.
دانایی فرد، ح.؛ الوانی، س. م.؛ آذر، ع. (1388). روششناسی پژوهش کمی در مدیریت: رویکردی جامع. چاپ دوم، تهران: انتشارات صفار ـ اشراقی.
شاهرضایی، م. (1391). طراحی سیستم پشتیبان تصمیم برای انتخاب تأمینکننده در محیط تخفیفات چندگانه: مطالعه موردی شرکت امرسان. فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات. 4 (12): 112- 89.
صدیق، آ. (1389). خرید ناگهانی در اینترنت. دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین.
عریفی، ن. (بی تا). شناسایی تأثیر ویژگیهای مصرف کننده بر پذیرش خرید اینترنتی از دیدگاه فروشندگان بر خط. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه الزهرا.
علی عرب، ص. (1388). خرید لذتجویانه در برابر خرید اجباری. دانشگاه آزاد اسلامی، واحد قزوین.
Adelaar, T., Chang, S., Lancendorfer, K.M., Lee, B. and Morimoto, M. (2003). Effects of Media Formats on Emotions and Impulse Buying Intent. Journal of Information Technology, 18 (4): 247-266.
Bayley, G. and Nancarrow, C. (1998). Impulse Purchasing: a Qualitative Exploration of the Phenomenon.Qualitative Market Research: An International Journal, 1 (2): 99-114.
Beatty, S.E. and Ferrell, M.E. (1998). Impulse Buying: Modeling its Precursors. Journal of Retailing, 74 (2): 169-191.
Chien-Ju H. (2008). The Analysis of Factors that Influence Female Impulse Buying During Online Transactions. Nothingham University.
Coley, A. L. (2002). Affective and Cognitive Processes Involved in Impulse Buying.
Dholakia, U.M. (2000). Temptation and Resistance: An Integrated Model of Consumption Impulse Formation and Enactment. Psychology & Marketing, 17(11): 955-982.
Dutta, R., Jarvenpaa, S. and Tomak, K. (2003). Impact of Feedback and Usability of Online Payment Processes on Consumer Decision Making. In Proceedings of the 24th International Conference in Information Systems, S.T. March, A. Massey, and J.I. DeGross (eds.), Seattle, WA, 15-24.
Engel, J. F., Blackwell, R. D. and Miniard, P. W. (2006). Consumer Behaviour. Ohio: Thomson.
Herabadi, Astrid Gisela .(2003). Buying Impulses: A Study on Impulsesive Consumption.
Jones, M.A., Reynolds, K.E., Weun, S., and Beatty, S.E. (2003). The Product-Specific Nature of Impulse Buying Tendency. Journal of Business Research, 56 (7): 505-511.
Koufaris, M., Kambil, A., and LaBarbera, A. (2001-2002). Consumer Behavior in Web-Based Commerce: An Empirical Study. International Journal of Electronic Commerce, 6 (2): 115-138.
LaRose, R. (2001). On the Negative Effects of E-Commerce: A Socio-Cognitive Exploration of Unregulated On-Line Buying. Journal of Computer-Mediated Communication, 6 (3).
Mesiranta, N. (2009). Consumer Online Impulsive Buying. University of Tampere.
Parboteeah, D.V. (2005). A Model of Online Impulse Buying: An Empirical Study. Washington State University.
Piron, F. (1991). Defining Impulse Purchasing. Advances in Consumer Research, 18: 509-514.
Rook, D.W. and Hoch, S.J. (1985). Consuming Impulses. Advances in Consumer Research, 12: 23-27.
Sinha, I. and Smith, M.F. (2000). Consumers’ Perceptions of Promotional Framing of Price. Psychology & Marketing, 17(3): 257-275.
Stern, H. (1962). The Significance of Impulse Buying Today. Journal of Marketing, 26 (2): 59-62.
Tversky, A and Kahneman, D. (1974). Judgment under Uncertainty: Heuristics and Biases. Science, 185: 1124-1131.
Tversky, A and Kahneman, D. (1981). The Framing of Decisions and the Psychology of Choice. Science, 211: 453-458.