برزین پور، ف.؛ صادقی صبور، آ.؛ جعفری م. (1387). طراحی مدل مفهومی لایههای دانش در سازمانهای پروژه محور، چهارمین کنفرانس بینالمللی مدیریت پروژه، تهران
جعفری، م.؛ اخوان، پ.؛ اختری، م. (1390). مدیریت دانش: نگاهی جامع بر ابزارها و تکنیکها، تهران: انتشارات رسا.
ذکایی آشتیانی، م.، حسینی، س. ح. .(1385). راهنمای گستره دانش مدیریت پروژه 2004، تهران: انتشارات آدینه.
زارعی، ب. و اسکویی، و. (1385). اخذ و بازنمایی دانش تأخیرات در پروژههای پتروشیمی ایران، کنفرانس بینالمللی مدیریت پروژه، تهران
زرآبادی پور، س. و همکاران. (1384). برداشتدانشپروژهها:مرورروشهاوتوسعهسیستممدیریتدانشبرپایه وب. دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت پروژه، تهران
زرآبادی پور، س.؛ زرگر پور، ح. (1386). بررسی تجارب حاصل از تأخیرات یک پروژه ملی با استفاده از مدیریت دانش، کنفرانس ملی مدیریت دانش، تهران
شفعیا، م. ع. و متولیان، س. ع. (1387). ارائه یک چارچوب مفهومی برای شناسایی و کسب دانش پروژهها در سازمانهای پروژه محور، چهارمین کنفرانس بینالمللی مدیریت پروژه، تهران
عابدینی، م. (1386). چارچوب شایستگی مدیران پروژه، تهران: مؤسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی.
فراهانی، م. و منتظری، الف. (1385). استاندارد مدل بلوغ سازمانی مدیریت پروژه-2003، تهران: انتشارات آسیا.
مقدم، م.؛ حسینعلیپور م. (1386). بررسی نقش مدیریت دانش در شناسایی و تعدیل تأخیرات پروژههای بلندمرتبهسازی در تهران و ایجاد پایگاه دانش پروژههای بلندمرتبهسازی، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران، دانشکده معماری.
مقیمی، س. د. (1380). سازمان و مدیریت رویکرد پژوهشی. تهران. انتشارات ترمه.
Akhavan, P. & Jafari, M. & Fathian, M. (2006). Critical Success Factors of Knowledge Management Systems: a Multi-Case Analysis. European Business Review Journal, 18(2): 97-113.
Bhargav, D., Lauri, K. (2009). Collaborative Knowledge Management - A Construction Case Study. Automation in Construction, 18 (7): 894–902.
Bhatt, G. D. (2001). Knowledge management in organization: examining the interaction between technologies, techniques and people. Journal of Knowledge Management, 5 (1): 68-75.
Carvalho, R., Ferreira, M. (2001). Using information technology to support knowledge conversion processes. Information Research, 7 (1): 118-126
Cronbach, L. J. (1951). Coefficient alpha and the internal structure of tests. Psychometrika, 16 (3): 297-334.
Faisal, M. A. (2008). IT-based approach for effective management of project changes: A change management system (CMS), Advanced Engineering Informatics, 22 (4): 457-472.
Giuseppe, P., Mastroianni, C., Talia, D. (2010). A framework for distributed knowledge management: Design and implementation. Future Generation Computer Systems. 26 (1): 38-49.
Hussi, T. (2004). Reconfiguring knowledge management- combining intellectual capital, intangible assets and knowledge creation. Journal of Knowledge Management, 8 (2): 36-52.
Ibbs, C. W., Wong, C. K., Kwak, Y.H. (2001). Project Change Management System, Journal of Management in Engineering, ASCE, 17 (3): 159-165.
Jafari, M., Akhavan, P., Fesharaki, I. and Fathian, M. (2007). Iran aerospace industries’ KM approach based on a comparative study: a benchmarking on successful practices, Aircraft Engineering and Aerospace Technology. An International Journal, 79 (1): 69-78.
Jafari, M., Akhavan, P., Nouraniour, E. (2009). Developing an architecture model forenterprise knowledge, an empirical study based on the Zachman framework in Iran, Management Decision, 47(5): 730-759.
Karni, R.,
Kaner, M. (2005) Agile Knowledge-Based Decision Making with Application to Project Management.
Professional Knowledge Management, 3782 (3): 400-408.
Kerzner, H. (2006) Project Management Best Practices. John wiley & Sons.Inc, New Jersey.
Marwick, A. D. (2001). Knowledge Management Thechnology, IBM Systems Journal, 4 (4): 814-829.
Nickols, F. (2003). Communities of Practice: A Start-Up Kit. Distance Consulting. 3-13.
Nonaka, I., Takeuch, H. (1995). The creation- knowledge company. New York: Oxford University Press.
OECD. (2004). Knowledge Management: Innovation in the Knowledge Economy. Implications for Educations and Learning. Paris. France.13-39.
Ping Tserng, H., Yu-Cheng, L. (2004). Developing an activity-based knowledge management system for contractors, Automation in Construction. 13(6): 781– 802.
Schindler, M. J., Eppler, M. (2003). Harvesting project knowledge: a review of project learning methods and success factors. International Journal of Project Management. 21(1): 219-228.
Smith, A. (2004). Knowledge management strategies: Amulti case study. Journal of Knowledge Management. 8 (3): 6-16.
Sun, M., Oza, T. (2008). A Benefit Measurement Framework for an Online Contract Change Management System, Tsinghua Science and Technology, 13 (6): 205-210.
Vaccaro, A. (2009). The impact of virtual technologies on knowledge-based process: An empirical study. Research Policy, 38 (8): 1278-1287.
Vaccaro, A., Parente, R. M., Veloso, M. (2010). Knowledge Management Tools, Inter-organizational Relationships, Innovation and Firm Performance. Technological Forecasting & Social Change. 77 (7): 1076-1089.
Walter, E. (1983).The Delphi TechniqueAn Experimental Evaluation. Technological Forcasting and Social Change. 23(1): 89-94.
William, R. (2008). A guide to the project management body of knowledge. Pennsylvania, USA. PMI Standards Committee.